16 Kasım 2007 Cuma

başlık yok buna .

herseyi ardimda birakip kendime kurduğum düzene balyoz vurmak isteyen tahta kafalara:Ç

anfraldkfnad...ben kimseye hiçbirşey yapmıyorum.kimsedende çok şey beklemiyorum.oyüzden bosverin bunlarla ugrasmayıda nasıl oluyorda degismiyormus hicbirsey..birisi ilgi ister. birisi 5 yasında ufacık velet gibi ağlar. birisi intikam ister..herkes sizden bir parca ister..ama ben busefer vermiyorum.. ve diyorumki siktirin gidin.! bukadar basittir bu olay..
hayatında herkesi kaybetmiş mallar icin üzülmüyorum. gercek anlamda aklını yitirdigi icin insanlara duygu somurusu yapıp..kendini deli sanan ama aslında temiz kalpli bir dahi gibi göstermeye calısanlari sevmiyorum.. onların nefretlerinede inanmıyorum..bi kuyudan asagi düşerken takıldığı dala sırf hayatını(gecici bi sure) kurtardigi icin kendini ona asik sanip ona adayanlarada sıçayım..
ama sadece sunu söylüyorum herkese bana yaklastığı derecede yaklasırım..herkese..bir SINIR esliginde tabiki....
hic birinizden nefret etmiyorum.

Hiç yorum yok: