21 Eylül 2008 Pazar

La Boktaine Masalları

evvet burdayım!
sess e-a!
çıplak gözle değil görmek bakmaya bile korktuğum herbişey şimdi karşmda korumalı camlı bi fanusda hapsedildi.
'mission completed!' mı? cxx okadarda değil ne sandın sen beni uzay filmi çekmioruz dünyalı normale yakın varlklarız! neyse..
cam fanus diordum. hapesettim diordum..
hani polis telsizine bi anons geçer "asmaaltı mahallesi tekerlekli hududu no... da kmliği belirsiz 3 şüpheliye rastlandı 3 ü de suçluymuş yakalanıp hemen hapsedildiiii!!" diye.. ehea tamam böyle bi anons geçmez hiç bi zaman.zaten anonsla işim yok. duyurmaya çalışmam değil tam tersi gizli görev belleip sinsice ve fettanca ve şeytanca davranıp işimi halletmem gerek.
tüm bunlar olurken yani ben sinsi fettan ve şeytanken bi peri gelmiş.. cadı nın olduğu yerde peri de olck tabiki bunlar evrensel dengeler herkes bilir! ama bu peri başka peri. sinsi-fettan-ve şeytan cadının hapsettiği ne varsa çıkarması beklenirken fanusun etrafına simsiyaah bi perde çekmiş. ne içerdekiler dışarıyı ne de sinsi-fettan-şeytan cadı içeriyi görebilir olmuş.sinsi fettan ve şeytan olmasının yanında 2 yüzlü olmasıda beklenen ama bunu b türlü beceremediğinden hiç terfi edemeyeip yıllardır okunmayan siyah beyaz masallarda kalan cadı tabiki periyle peri olamamış ve aklını çelememiş.
masalın sonuna kadarda kmse izlememiş.çoktan kanal değiştirmiş.
sonu kimse beklememiş.
son bi türlü gelememiş...

Hiç yorum yok: