20 Ekim 2008 Pazartesi

turuncu otobüs.


ben yine uyuyamıoyorum yabadabadu!

bu mevsim karmaşa mevsimi.
sakin,dingin,karmaşığım.
hep böyle geçer burda aralığa kadar.
seviyorum bu aralık mevsimi.daha kış olamamış bu soğukları.bu geçişi.bu halimi.
çok fazla hayatına girmiyorum kimsenin şu sıralar.çok fazla ilişmiyorum.oturdum izliyorum.yayıldım oturduğum yere.sadece izleyince rahatsın tabi.suskunsun.sessizsin.
kendi içime okdr çok konuşuyorumki dışarıya bişey kalmıyor.
hep böyle olurum söyliceklerim çok olunca.




bugün haftasonu kaçmasından dönerken kaza yaptık.yolda kaldık.
daha önce hiç yolda kalmadım mı yoksa şuursuzluğuma mı denk geldiler onlar bilmiyorum ama bgnkinden nefret ettim.
yol önünde duruyo ama sende duruyosun.
nereye gittiği belli yolun.
tabelalar heryerde.ama hareketsizsin sen be.
tek yaptığın duran yola bakmak.
yol gitsin bende gideyim diye beklemek.

yol gitmezki şapşal otobüs!

hayatın stop buttonu.8 dakika sözü verip bitmeyen reklamı.
sonra bi balon çıktı kafamın hemen üstünde.
bi baktım ben yol kenarındaki otobüs olmuşum turuncu saçlarımla.
önümde duran yolda kendi hayatım.
ah be!

yol durmazki şapşal otobüs!


Hiç yorum yok: