12 Kasım 2008 Çarşamba

on.bir.kasım.benimgünümçocuklaaaaar!

küçük şeylere seviniyorum hola!
var mı itirazı olan? varsa da sonsuza dek susabilir kendileri çünkü ben böyleyim.böyle geldim böyle gideceğim.yok ki anacm bir itirazım.







mutluluğumdan rahatsız olabilcek kötü gün dostlarım.hyr yanlış yazmadım.kötü gün dostu 2 ye ayrılır;
sadece kötü anlarında seni sevdiğinden bayıldığından değilde insanlığından ötürü yanında olanlar,hem iyi hem kötü her anında seninle olanlar olarak.evet bazıları var ki mutluluğunu paylaşamıyor seninle ne yazıkki.kıskançlıkmı bu bilmiyorum.bi şeklde rahatsız oluyor kendi mutsuzken senin mutlu olmandan.onları tenzih ederim bu yazımdan.ve mümkünse bi zahmet hayatımdanda.yoruldum artık ben cidden.sorunum sizinle değil hayır.ama kalabalık etmeyelim bizbize olalım diye sadece. (bebiş tavrı.bebiş kıvırması örneğisi.)




neyyyse kadim dostlarım,sevdiceklerim.beni böyle sevin diye de şımaracağım.hakkım çünkü.doğum günü çocuğuyum.abartılmş haklara sahibim.abartılmış kahkahalarda atarm zaten hep.gülmek ömrü uzatırmış.ama bununla bi alakası yok kahkahalarımın.böyle özel günleri aslnda saçma bulurum.ama bu defa kızdm kendme,fikrimi değiştirdim bir defaya mahsus olarak.
seviyorum siziii!
iyiki varsınız,isim belrtemem böylede gizemli ayaklarım vardır ama onlar kendilerini biliyo bana 3 gün 3 gece bayram yaşatan böcüklerim hepiniz bnmsiniz,bırakmam sizi yakanızda olucam şimdiye kdr olduğu gb bundan sonrada hep.
cansım cansuyusum:) en çokda sana bu dediklerim,odun muyuz biz derdik,cvbım:odunuz evet ama arada bir işte oluyo böyle..mutluluğumuzuda mutsuzluğuzuda paylaştığımız için. karmaşamızın arasnda bile mutlu etmeye çalışabildiğimiz için(öbeeeh çok derin annamlı cmleler kuruorm ama az sonra bitior sabır biraz yarabbi). çoğul konuşuyorum ama sen anlarsn be.cangızsın bi kere sen=P

hayatımdaki tüm cangızlara madem.politiğim yaa.ne kolay herşey işte böle:)


iyi geceler de diliyorum.öküzlük ettiğim insanlardanda asla karşılaşıpda okumayacaklarını bildiğim bu dandirik bloğumdan doğruda olsa özür dileyip vicdanımı rahata erdiriyorum.
bencillik mi,var biraz evet.

dedim ya!
doum günü çocuğuyum!=P

Hiç yorum yok: