30 Aralık 2008 Salı

yeni yıla kala çeyrek.

şimdi bi sene daha geçince haliyle insanlar hep oturur mutlka bi son 1 yıl kritiği yaparlar. yanlış mı? değil yani neden olsun. işte bende düşünceler beynimde karışıp harmanlanıp sebze çorbasına dönüşmesin diye dedim bari bloğuma yazayım neden var o bir işe yarasın hani not tutar gbi olsun dedim. ama şuan anladım ki derslerdeki not tutma becerimi bilen bilir genelde girdiğim dersler gir(e)mediğim derslerin notlarını toplamakla geçer cüzdanımın en büyük düşmanı fotokobi masraflarımdır hiç yorulmam sıkılmam bundan hiç de bıkmadım bıkmam ve gördüm ki aynı başarıyı geçmiş ve geçmekte olan yıl analizi durumundada gösteriyormuşum.not tutamayan bir insanım.notsuzum.not zayıfıyım.nitekim notlarımda zayıf.

ozaman nabalım? tabiki bizde öğrenci gaza getrme yöntemlerine başvuralım:

adım 1: renkli renksiz ne idüğü belirsiz tonlarca kalem alınır,kırtasiyede üstüne dikilen asabi satıcı bakışları bilumum seviyede tutulabildiği sürece kalınır,gerekirse kovulunur,kapı dışarı edilinir.
adım 2:masanın,toplama notların başına geçilir.etrafa boş gözlerle bakılır.aniden aklına çok önemli bişey gelmiş gibi ordan kalkılır.en gereksiz ne kadar iş güç yada takılmaca varsa hepsi denenir.
adım 3: boşa vakit harcancak hiç bişey kalmadığından iyice emin olunur.
adım 4 : ama iyi ki her zaman mutlaka bişeyler kalmıştır aklınıza sonradan gelen!:) üşenmeden onlarda yapılır,tüm enerjiniz titizlik ile harcanır.
adım 5:aklınızdan zorunuz olduğunu kabullenip özenle bi taraflarınız tutuşturulur. yumurta sonunda kapınıza gelir dayanır.
adım 6:panik,dehşet içerisinde olası-olmayası,şişirilmiş-kendi haline bırakılmış bütün ihtimallerle notlarınız hesaplanır.
adım 7: nefes darlığı,kalp çarpıntısı,ölüvercek gibi hissetme,karabasanları uyanıkken görebilmeye başlayıp çığlık atamama vs belirtileri son noktadır.
adım 8:nihayet vakti gelmiştir.masaya geri dönülür.kazık çakılır.kazık bi yerlerinize kaçmasın diye diken üstünde vaziyette kahve ve redbulllar eşliğinde sabahlanır..

Ta-taaaam!! işte sadece 8 adım.bukadar basit bu olay.
ve bu yüzden hiç anlamıyorumki bu insanlar neden düşük notlar alıp mühendisliğin ne kdar ömür törpüsü,çin işkencesi zorluklar abidesi bi bölüm olduğunu düşünüyorlar.final haftaları neden bu kadar lanetlenmiş.işte hiç anlamıyorum ben.yeni yıldan dileğim masum vize-final haftalarının aklanması..
yazık yani. üzülüyor insan..
ehi.

Hiç yorum yok: