17 Mart 2009 Salı

'undefined flying object'

Anlayamadığım şeyler var. az önce saçlarımın ıslaklığıyla donucak kaskatı mı kesilcem ben ya korkusuyla saçlarımı ufoyla kuruturken düşündüm bunu. evet ufo nun işlevleri saymakla bitmiyor azizim.şimdi bu ufo denen ama neden ufo dendiğini de şimdiye kadar hiç merak edipte sorgulamadığım işlevi 'ısıtmak' olarak bilinen 3 bacaklı garip dizaynlı evimizin üyesinin fişini çekmeden uykuya onunla aynı ortamda yakınında bi yerde dalıverdiyseniz tam siz uykunun en datlı yerindeyken aşka gelip heybetli bir sesle çalışmaya başlayıp bide karanlıkta haliyle korkunç görünen alevli ızgara görüntüsü de b anda beliriverince haliyle yataktan fırlama,çığlıklar atma gibi tepkiler vermeniz muhtemel oluyor. gerçektende 'undefined flying object' miş laan bu diyebiliyorsunuz olayın akabinde.
bu anektodumu da cansuya ithaf ediyorum kendisi 'uykuda ufo gören masum köylü' ne demektir iyi bilir yavruşum küçücüğüm.
neyse. düşünmekten yorgun bitap düşmüş bu bünye, öyle ki kitap bile okuyamaz oldum ya ben böyle saçmalık görmedim yani. kitaba konsantre olupda orda verilmek istenen sosyal mesagı,çıkarılması gereken sonucu o okuyucunun kendine has objektifinden bakıpta hakkıyla baş-göz edemiyorum bile. kendi düşüncelerim -ceeee! diye giriveriyorlar araya. lan hişşt çekil lan bi git yaa allaalaa desemde yok işte yok gitmiyolar bildiğin sabote ediliyor her bu tür girişimim.
dikkat toplayıcı ilaç varmış. kullanmışlar beğenmişler tavsiye bile ettiler. en nöbetçi eczaneden gidip alacağım hemen. dikkat kesilebilmek için. demem o ki dikkat edin yani. attention please! :D iheuha
bide başlık diye yazdığım şeyi kendime ithaf edeyim dur ya. her ithaf hakkım saklıdır. çünkü.

Hiç yorum yok: