3 Mart 2009 Salı

"Ben mutlu bir kızdım önceden."Bunların bir önemi yok.Bu zor bir donem ve aci veriyor.Bu cok uzuyor..Beni boyle alistirmadiniz.Yaptigin her bir kumdankaleyi bozan su sonrasi tekrar kuramiyorsun bile yenisini.Ayaga kalkmak.Tek tek.Ve itinayla.Bu boyle olmamali.Hicbirsey istemiyorum yuzume bakmandan baska.Oylece duruyorsun.Bu yeni degil cunku sen de oyle.Bu nasil anlatilir bilmiyorum.Buna hangi bir "ben"im uzulmez bilmiyorum.Hicbirsey bilmek istemiyorum.Cevap verememek degil benim problemim.Bilindikleri karsima koyamamak.Seni cok ozledim.Nasil gecer bilmiyorum.Burdan baslamiyor Merve.Burdan hic baslamadilar.Olmayan pencerelerinde beklemek.Hep gelmis gibi sonunda.Hep gelirmis gibi.Bu bir ceza degil.Bu ogretmiyor.Bu uzuyor.Ve hala,olan her bir kotu gun,beni bir sonrakinin ne kadar kotu olacagina inandiriyor.Kosmak istiyorum,buyudugum eve.Ayak sesleri beni olduruyor her gecmeyen gun biraz daha fazla.Uykularimi boluyor ayak seslerin.

Hiç yorum yok: