2 Nisan 2009 Perşembe

saçını çekerim senin!

yolda kendi halmde ya da yanmda birileri varsada bizim kendi halimizde salına salına yürür iken hoşlaştığım çocukla karşılaşıp o daha beni görmeden arkasndan sinsice yaklaşıp saçını çekmek istiyorum. evet saçını çekerek dikkatini çekmek istiyorum. ama bunun için önümde bazı engeller var. öncelkle kişisel karşı cinse dair zevkler ayarlarımla oynayıp uzun saçlı birinden hoşlanabilmemi sağlamam gerekiyor. evet zorlu bir engel biliyorum kabul ediyorum ama imkansız değil insan isterse herşeyi başarır,uzun saçlı birinden bile hoşlanabilir (H). maksat hayaller gerçek olsun ! =)

ama bu hayali vize haftası sonuna kadar askıya alıyorum böylece hem heycanı da artıcak keheh. ve evet şuan oturup dağılımlara olasılıksızca çalışmam gerek. tüm olasılıkları hesabettim olasılık çalışmadan olasılıkdan geçebilinmeyecek bu dönem. haydin kolaylıklar dilerim tüm genç müyendis argadaşlara gazamız mübarek ola!

Hiç yorum yok: