3 Haziran 2009 Çarşamba

1 kadını 1 erkeği var bu işin!

deliler gibi '1 kadın 1 erkek' izliyorum. evet çok komikler,çok şirinler.
ama düşündüm de, aslında bi çok çift böyle sanırım. komiklik bakımından olmasa da, bağlılıkla bağımlılığı karıştırmaları harman etmeleri yüzünden belki. tabi dizideki kavgalar gürültüler bir sonraki sahneye tatlıya bağlanmış oluveriyor ama gerçek hayat böyle mi şimdi sanki:) bizim çiftlerde durum tabiki dha acınaklı .
neyse sonuç olarak, bağlılık başka şeydir,bağımlılık başka şey. aradaki çizgiyi aşınca da afaganlar basar hergün o ilişkiyi. ya bu durumada bağışıklık kazanır sürekli gelgitlerle yaşar yıpranmaktan incelip kağıt gibi olmuş ilişkinizi yaşıyor gibi yaparsınız,yada bizim ilşkimiz ne kdr da tutkulu, atraksiyonlu yalanıyla gözünüzü kör etmeyip kısa yoldan birbirinize hayatlarınızda mutluluklar dilersiniz. sonuçta her ikisi de yazık olmuş bişeyler demek oluyor. birbirimize bağlı olalım evet, ama böyle bağımlılıklardan uzak duralım, birbirimizi kötü alışkanlık durumuna düşürmeyelim sevgili dostlar. hepimiz özünde iyi insanlar değil miyiz bu sıfatı hak etmiyoruz!! :) diyeceklerim şimdilik bu kdrdır.

ha bir de; şimdi bunları okuyan ve hastalıklı ilşkiler yaşamakta olan arkadaşlarımda kalkıp diyene bak! diyecekler muhtemelen. diyeceksiniz canlarım inkar etmeyin ben malımı biliyorum=P
ben çok mu hastalıksız hikayelerle doluyum hayır, kelin ilacı vardı da kendi başına mı sürmedi bi tek hayır. ama neden bukdr aptallıklar ettm,kötü kedi şerafettin,hem kendime hem sana inan yazık ettim diye hayıflanmaktansa kendimi bunun için mi yorucam ben diyip gün geçtikçe akıllanıyor olmama seviniyorum,. lütfen herkes benimle birlkte şuan sevinsin filan da demiyorum=)

Hiç yorum yok: