20 Şubat 2010 Cumartesi

Estetik ameliyat ancak duygulara ve değişmeyen huylara yapılabilir olduğunda estetik olacaktır benim için. Evet!! Şu haliyle şuan hiç bir işime yaramıyor lakin.


Ahahaha hayır kendimi kusursuz filan zannetmiyorum dostlar! gözlerim iyi görüyor çok şükür. Ama ben onlarsız ne yaparım neden aldırayım gözle görülen kusurlarımı, kendimi bile bile eksiltmek bana göre değil. Çıplak gözle görülemeyenlerledir benim derdim. O yüzden tıp dünyası beni tatmin edebilmek için daha çoook çalışmalı!! :)

2 yorum:

NiYa dedi ki...

hımo ameliyathemen çıksa şöylebir değiştirseksağınısolunu birkaçının ne güzel olur?
tabi ya onlar bizideğiştirmeye kalkarsa da demedne geçemiyorum kuzum=O

mena. dedi ki...

yaa o ameliyat bi çıksın, ben kendi ellerimle gidip kendimi değiştirtcem zaten münasip bir ayar çektircem beynimin uygun bölgelerine=))