21 Şubat 2009 Cumartesi

busted!

bence ne yaptığınızdan ne istediğinizden sizin bile haberiniz yok ! oh be ! söyledim kurtuldum. tutarınızı saçından tutup peşiniz sıra sürükleyebildiğiniz vakit, tutarlı bir bireyim ben diyebilip bu dediğinizde tutarlı olabildiğiniz vakit, benim-onun-bunun gözüme girmek için değil kendi gözünüzden düşmemek için yaşayabildiğiniz vakit, bu dediklerimin bencelerini atıp kendinizce bir sizce ye çevirebildiğiniz vakit, herşey için o artık çok geç denebilen her geçliğe uyabilen vakit, yani kısaca başka vakit başka yerlerde başka insanlarla olunabildiği vakit, bunun kısası uzunu olmaz zaten bunca vakit de asla aynı vakte sığmaz ımı anlayabildiğim vakit,
işte o vakit,
beni hala anlamamış olacağınızı şimdiden biliyo olmaktan hayır hiç üzgün değilim.

Hiç yorum yok: