22 Şubat 2009 Pazar

.tamamen çalıntı

Bazı insanlar, çevrenizdekilere sürekli onları sevdiğinizi söylemediğiniz için sizi kasıntı sanarlar. Kasıntı da değil aslında. Daha çok götü kalkık olursunuz onlar için. Burnundan kıl aldırmayan biriymişsiniz gibi düşünür, size o şekilde davranırlar. Sırf bu yüzden. Sırf onlar gibi "seni seviyorum" ları, "seni çok özledim" leri 7/24 ağzınıza sakız yapmadığınız için. Ayrıca "söylemek"ten kastım yazılı olarak yapılanlarda değil. Nette, msnde, kişisel profillerde sürekli yazılan "seni seviyorum" naraları veya o sevimli kalp ikonları 5 para etmiyor zaten. O gibileri genelde okuyanlara "bunlar çok yakın arkadaş" veya "bunların arası çok sıkı" dedirtmek için yazılır. İnsanlar artık arkadaşlarının doğum günlerini bile Facebook 'dan kutluyor, ötesi var mı? Yok. Ben kişilerin yüzüne karşı söylenenleri kastediyorum.
Ve inanın bana sürekli bunu yapmadığınız için ne götünüz kalkık olabilir, ne burnunuzdan kıl aldırmayan biri olursunuz, ne de kasıntısınızdır. Çünkü siz doğru olanı yapıyor oluyorsunuz.
O kadar kolay olabilir mi sevmek. Günümüzde "seni seviyorum" cümlesi o kadar bayağılaştırılmış durumda ki, insanlar artık herkesi sevebilir hale gelmiş. Bir insanın 600 tane arkadaşı olabilir mi? Hadi olduğunu var sayalım. 600 kişiye de "seni çok seviyorum" demesi normal midir? Buna inananlar, aynı şekilde karşılık verenler kuş beyinli değil midir? Veya hangi mantık veya düşünceyle yapılıyor bu? Neden insanlar artık böyle şeylere gerek duymaya başladılar bilmiyorum. Bu nasıl bir anlayış biçimi olabilir onu da bilmiyorum. Bildiğim tek şey bir çoğunun işinin, gücünün ve hayatlarının yalan olduğudur. İşte bu yüzden günümüzde ilişkiler ve evlilikler kısa sürüyor ya zaten.

Annelerinize babalarınıza sorun bi bakalım, -sizin gibi 20 günlük arkadaşlarına da değil- canlarından çok sevdikleri insanlara "seni seviyorum" diyebilmek için kaç takla atıyorlarmış. İnsanlara güvenebilmek, onları sevebilmek ve bunu onlara söylemek hiç de sanıldığı kadar kolay değildir esasında. Ama don değiştiriyormuşcasına rahatlıkları ile beni benden alıyorlar değerli gençler. Artık basitliğin bu kadarı yani.

Hiç yorum yok: