7 Ocak 2010 Perşembe

iki bi non.

geldi.duymuşsunuzdur sizde. hatta 6 günlük bile oldu. bnm beynim hala resetlenemedi ama. yılbaşı daha gelmemiş sanıyor bile olabilirim. sahi 2009 kaç çekiyordu, biraz erken mi geldi acaba bu yıl yılbaşı???


neyse önemli olan nokta lanetlenmiş 2009 un tarihe gömülmüş olması zaten.lanetlendik çünkü topluca.biri okudu üfledi.olmasınlar dedi mutlu dedi hiç dedi herşey boka sarsın kazıkları bir bir yesinler tam toparlicak gibi olunca birdaha yesinler dedi al dedi üfledim dedi herşey üstüste gelsin her sefernde daha da kötüsü gelsin dedi.al dedi git dedi.çocuklarını dedi.istiyosan dedi.al dedi burdan çık git bu seneden sen dedi.

ama artık gelecek güzel-güzel gelecek.oturup hayatımda en kötü neler olabilir şuan hmm diye düşünsem hani kafayı bu derece sıyırıp bi liste çıkarsam listenin en başında aklıma gelen-gelicek olan şeylerin her bi türlüsü oldu da bitti maşallah. ve hayatıma alıp en güzel köşelerini de onlara verip buyrun bakalım haydi bok edin hayatımı hadi ne hale getirceksiniz bakalım beni dediğim tüm o insanlar hayatımdan çıktığına göre, arkalarından kapanan kapılara da hiç bir masrafdan kaçınmayıp en pahalı kilitlerden taktırdığıma göre eğer ben o şuan boş olan yerleri de yine akıllanmayıp da böyle terminatör kişilikli insanlara vermezsem hayat güzel olcak. mutluluğun formülü çok açık.

2010 güzel olcak. biliyorum çünkü. nerden mi biliyorum. nerden bilmiyorum sadece biliyorum. sadece bildiğim için bu kadar eminim zaten. ehuah hala anlamaya mı çalışıyorsun yahu. sezgilerim var benim olm. şu hayatta babamdan sonra onlara güvenirim ben. hatta bazen babama da güvenmem sezgilerim öyle söylerse. huhohuh temem gidiyorum. okuma sende kapa olmamış farzet şu son 5 saniyeni yaşanmamış say=)

Hiç yorum yok: