18 Ocak 2010 Pazartesi

itirafnoktakom

-Hayatında 'Bıdıbıdı Dütdüt' olmasaydı ne olurdu?
sorusuna
-Düşünemiyorum bile. / Bende olmazdım.
gibi cevaplar verebilmek istiyorum.

PS. Bıdıbıdı isim Dütdüt ise soyadı dır hayatımın aşkının. bu yüzden karşıma çıkamıyor olsa gerek. ben olsam ben de bi çekinirdim başta,gelicek tepkilerden gülüşmelerden ahsıdkaşa

uff ya ağız tadıyla itiraf bile yapamıyorum.hemen bi sululuk hemen bi espriler şakalar. hiç komik değil.
ama hakikaten bu cevapları nasıl verebiliyorsunuz merak ediyorum.varoluş nedenin nasıl bir başkası olabilir? tek kişi tek durum tek şart??! o yoksa sen de yoksun?!
eğer gerçekten böyle bir duygu varsa - sizin uydurmadığınız- ben o duyguyu yolda görüp, şaşırıp, tökezleyip, vay anasını demek suretiyle şimdiye kadar inandığım herşeyden utanıp vazgeçip yola gelicem söz.
ps: duygu burda erkek ismi.

Hiç yorum yok: