16 Ocak 2010 Cumartesi

paranormalleştirebildiklerimizden misiniz?

dünya küçük. dünya baya baya küçük. gitçem ben başka bir yere.kendime paralel bir evren seçip oraya yerleşicem.

ankaradaki insan nüfusunu, sinema sayısını, bu sinemalardaki salon sayısını, her salondaki koltuk sayısını ve bu salonlarda günlük gösterilen film adeedini birbiriyle çarpıp istatistiksel sonucunu elde ederseniz kaç zilyonda bir ihtimal olan şeylerin nasıl olupta başıma geldiğini görüp dünyaya itimatınızı sizde kaybedebilirsiniz istiyorsanız. hayır yani ancak filmlerde olucak şeyleri ben olmicak zamanlarda olmicak insanlarla yaşıyorum. bu 'olmicak'ları biri gelip ters çevirip 'olacak' yapsa hayatım tam anlamıyla toz bir pembe de olacak aslında ama bir tepe taklaklık var bir yerlerde işte.
neyse.

paranormal activity
lerimin bugünlük sonuna geldik sayın seyirciler. yeni filmlerle yeni tesadüflerle karşınızda oluciiz.haftaya; 'tesadüf diye birşey yoksa bu olanların kozmik anlamları nelerdir?' isimli yeni yazımla sizlerleyim. beni izlemeye devam edin esen kalın.

Hiç yorum yok: